2/2 Bye, bye Ö-mo

 

Ja, då var det dax att ge sig av på det stora äventyret. En mycket konstig känsla när man står där på trappen och inser att det här ser jag inte på ett halvår. Det är sommar och grönt nästa gång jag kommer hem.

Så här glada är vi när vi får vänta på flyget på Kastrup. Vi hade gott om tid på oss eftersom vi åkte tåg ner till Danmark och SJ kan man ju inte lita på så vi hade garderat oss

Så här glad var jag när vi väntade på Kastrup för att flyga till Bologna. Vi hade gott om tid på oss, eftersom vi åkte tåg ner till Danmark var det bäst att gardera sig. Resan sen gick bra och vi kom fram till Ravenna vid 21.30, helt efter beräkning.

Kommentarer
Postat av: Therése Freijd

Åh vad spännande att få följa din resa!!

2011-02-08 @ 08:39:13
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen
Postat av: Maud Dahlin

Ha jag är inte ett dugg avundsjuk. Det finns minsann

lite, lite värme och lite, lite sol i Sverige också=(

Men det är roligt att få följa med dig i din vardag Eva=) Hoppas att du satt din prägel på lyan, det så lite stelt ut. Var är ljusen och vinet den goda chokladen mm? Här snöar det idag. Jag krympte tre dm när jag såg det i morse. Måste ut i snön, jag har ju två feta hundar att ta hand om förutom egen lite rultiga hydda, fniss. Har du börjat studera språket? Något nytt ord kanske? Kram Maud

2011-02-10 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0