6/2 Nu börjar allvaret



Min man har lämnat mig, inte för en annan kvinna utan för ett annat land. Jag kunde inte övertala honom att stanna. Hade väl inte trott något annat heller, han kommer nog snart och hälsar på igen, eller hur älskling? Det har verkligen känts konstigt idag, men det är så här det ska vara nu, lika bra att acceptera, jag har ju själv valt. Imorgon börjar skolan och det är spännande att se hur det blir. Jag har gått förbi där det ligger flera gånger så jag hittar i alla fall dit, det ligger bara ett par hundra meter här ifrån.
Kollade på sista avsnittet av Hipp, Hipp på svt.play i eftermiddags. Det var fruktansvärt roligt, satt här och skrattade för mig själv, ni måste se det om ni har missat det. Göran på Kändisresor var extra rolig, kan vara att man kände igen sig.

Har fått önskemål om att visa min dramaten, så här är den. Fin va?


Kommentarer
Postat av: Drutt

Nu har jag kommit hem, och bytt ut Fiaten mot en annan rosthög.

Självklart kommer jag så snart jag kan. Vill ju varken vara utan dig eller Italien.

Puss.

2011-02-06 @ 22:11:24
Postat av: Danne

TACK för bilden på dramaten :)

Du ska se att allt ordnar sig. Tänkte faktiskt på dig när jag såg Göran på hipp Hipp ;)



Nu är klockan 05:45 och det är mörkt och 5 minus. Tänk nu på din stackars son ska har en 45 minuters promenad som väntar innan jobb...



Klem fra Norge

2011-02-07 @ 05:54:10
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Therése Freijd

Hehe.. dramaten.. var inte så diskret :)

2011-02-08 @ 08:37:49
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0