4/2 Havet och mitt kök



Idag har vi gått och gått, man blir väldigt snurrig av att gå i gamla stan men det är väldigt trevligt. Ska lägga upp lite bilder senare, en annan dag. Vi åkte ut till havet också för att känna på vattnet, isande kallt, så nu vet jag hur det känns. Konstigt att tänka sig att det är samma hav och strand som är så fullt av folk på sommaren och sjuder av liv och ljud. Nu var det så lugnt och rogivande, hördes bara ljudet från ett stilla vågskvalp. Vi var inte ensamma att söka oss till stranden vintertid, det var flera som promenerade eller joggade längs stranden i solskenet. Vädret har varit toppen idag, riktigt skönt.

Just nu sitter jag i mitt kök och lägger in på bloggen till tonerna av Zucchero. Det ska nog bli bra det här!


Kommentarer
Postat av: Danne

Tjusiga gardiner du ;)

Nu missar du ullared på TV men jag antar att du gladeligen gör det om du får befinna dig där nere. Hoppas allt fortsätter lika bra som det börjat :)



Ska bara berätta att vi har en liten minigris som springer omkring på jobbet ibalnd. Dennis heter han och jag AVSKYR honom... Tänk dig hur våra marsvin lät och gångra det med sådär 34. Så springer han omkring mellan benen på en halva dagarna...



Kram

2011-02-04 @ 21:01:52
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag hade inte heller gillat honom, Marie hade nog gjort det, de hade en husdjursgris när hon var liten.

2011-02-05 @ 08:39:19
Postat av: Anonym

http://liinaaslund.blogg.se/ kommentera :)

2011-02-05 @ 09:35:59
Postat av: Håkki

Ser lovande ut där borta. :-) Har just hört rykten om storm över södra Sverige... så njut Italiens ljummare vindar.

2011-02-05 @ 13:07:59
Postat av: Anki

Hej där!

Det där ser inte dumt ut. Kram Anki

2011-02-05 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0